Siis oikeastihan minun ei todellakaan pitäisi istua viettämässä neljän tunnin hyppytunteja kirjastossa facebookissa ja blogia kirjoittamassa. Reilu tunti siis jo takana päin ja olen vain käynyt syömässä ja istunut täällä. Paitsi oikeasti olen myös ottanut talteen data-analyysiratkaisuja, kirjoittanut sähköpostin ruotsiksi kun en pystynytkään tekemään verkkokurssin tehtävää ja.... soittanut pomolle ja varmistanut ensi viikon työpaikan tai siis sen, että siellä on töitä minulle (on siellä).

Mutta oikeasti minun siis

pitäisi lukea organisaatio-oikeutta. Nuo ihanat mielettömän juridiset tentit ovat todellisuutta heti työloman jälkeen. Hallinto-oikeus (jota olen jo kyllä aloittanut lukea) tiistaina ja tämä organisaatio-oikeus torstaina. Tiedän jo nyt että minun on ihan turha elätellä jotain kuvitelmia siitä että lukisin näitä iltaisin Salossa. Vaikka siis toki kirjat lähtevät mukaan, nythän niitä mahtuu uuteen hienoon ennakkojoululahjaan pieneen, vedettävään Samsoniten matkalaukkuun, jonka äiti osti mulle 3+1 päiviltä.

Kotona tänään illalla, jahka sinne pääsen toivottavasti suht kuivana (niin muuten tästä täytyy vähän käydä oikopolulla: mitä piip piip virkaa on jollain sateenvarjolla jos se ei kerran pysy kasassa pienessä tuulessa? onneksi kotona on toinen varjo mutta kaipa sekin kohta hajoaa. vaikka siis onkin täysin uusi ja käyttämätön. yksi onkin kyläilemässä raumalla :)) niin siis kotona puoli seitsemän jälkeen kun sinne pääsee

pitäisi tiskata. Altaaseen on kertynyt nyt koko alkuviikon tiskit. Pakkopakko tiskata tänään. Onneksi tein eilen iso määrän kasvis-sinihomejuusto-kiusausta niin ainakin ruokaa on.

pitäisi myös imuroida. Havaitsin eilen että minulla on kaikenmoisia murusia, hiekkaa ja muuta moskaa lattialla paljon. Tänään on siis myös imuroitava. Se hyvä puoli on pienessä asunnossa että sen imuroimisessa ei mene kauaa. Ainakaan jos imuroi kuten minä, että vain ne näkyvimmät ja isoimmat pois.

pitäisi tehdä myös se ruotsin verkkokurssin tehtävä, jos sähköposti vain on mennyt perille ja opettaja sen ymmärtänyt  ja antanut lisää oikeuksia verkkoalustalla.

sitten ehkä pitääkin katsoa Karjalan kunnailla, lukea lisää Janne Ahosesta (Kuningaskotka on mielenkiintoinen kirja) ja mennä nukkumaan.

Pitäisiköhän minun vielä jostain muusta kirjoittaa. Joo, siis onko hieman mukavia tapahtumia tulossa: lauantaina Kerjuuta<3 piiiiiitkän tauon jälkeen Elinan kanssa.

Nyt pitäisi mennä lukemaan sitä organisaatio-oikeutta.