Hmph. Ei ole mitään puuhattavaa. Tarvitsisin nyt kipeästi jotain tekemistä. Kaduttaa, etten jäänyt Turkuun viikonlopuksi, ehkä siellä olisi keksinyt jotain. Niin uskomattomalta kuin se ehkä kuulostaakin niin odottelen tässä, että BumtsiBumin ensimmäinen uusintajakso alkaisi. Aah, nostalgiaa. Johonkin voisi lähteä, mutta kun vanhemmilla ei ole avainta mukana, niin ei oikein voi. Kuuntelen Ultra Brata. Olen myös lukenut Anni Sinnemäen Aleksis Kiven katua. Olen haaveillut matkustamisesta ympäri Suomea. Rekkakuskin ammatti voisi olla kiehtova. Interrail ympäri Suomen. Haluan johonkin !

Eilen käytiin pesemässä 5. kerroksen ikkunat ja parvekkeen lasit. Nyt niistä näkyy ihmeen hyvin läpi :) Tiedä häntä, koska ne on viimeksi pesty. Ehkä olisi pitänyt pestä ne jo muuton yhteydessä. Tänään liikeellä jo ennen kahdeksaa. Metsässä kävin kävelemässä, kielot olivatkin jo kukkineet. Kädet ovat olleet mullassa, luulen äitini olevan tyytyväinen. Olen alkanut viihtyä pihalla. Olen kyllä myös katsonut tänään boksilta keskiviikon Kovan lain (hieno, vaikkakin karmiva jakso muuten) ja viikon Serrano-jaksot (suloinen Adrian <3). Liikaa televisiota! Ja muuten liikaa myös suolatikkuja. Boksilla olisi vielä elokuviakin, mutta ei pysty. Ehkä sitten ensi viikonloppuna, sillä minulla on tiedossa kaupunkijuhannus, yksin kotona jo täällä tai ehkä lähden Turkuun, en tiedä vielä. Tiedän saavani monet vihat niskaan, mutta toivon, että sataa. Ainakin harmittaisi vähemmän, junow :D

Keskiviikkona olin katsomassa kaupunkisuunnistusta. Opin, että Salossa on kirkkovuori. En itsessään ymmärrä suunnistuksesta yhtään mitään, mutta hienoa, että Salo saa erittäin positiivista näkyvyyttä. Ei tämä kaupunkimaastossa tapahtuva ollut kyllä läheskään niin hienoa, kuin Jukola oli. Torstaina melkein itkin katsoessani Teho-osaston viimeistä jaksoa, vaikkakin oli mielestäni hieno loppu hienolle sarjalla, työ jatkui.

Nyt voisi kyllä paistaa aurinko.